Traductor

divendres, 8 de maig del 2020

VIDEOTRUCADES!

Quins nervis!

Avui és dia de videotrucades!

Aniré penjant les fotos que fem d'aquestes trucades. 

La primera ha estat super guay! Amb el Rayan i l'Islam! Mireu la foto!




La Yassmin i jo, ens ha encantat poder parlar i compartir moments!



Quina alegria m'ha fet poder parlar i veure a la Lucía!



M'ho he passat molt bé amb l'Antonio!



Seguim amb les videotrucades de la tarda!

Comencem amb els tres  mosqueteros, Mohamed Ali, Khalid i Hamza!! Sous genials! 



M'agradat molt estar una estona amb el Mohamed Zeroual i l'Ali!



Quina alegría veure't Adburrahman!




Els estimo molt!!! Arina, Aymen H i Mohamed Yassin!

ç


Quina trucada més bonica! Gràcies Chahenaz i Chaimae!



Que grans que estan aquests nens! Ossama i Mohamed Essadik!



Adam! M'agradat molt parlar amb tu!



Encara que has tingut vergonya, ens hem pogut veure'ns!! Bonita Nazaret!












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada